Klachtenregeling

Van Putten Van Apeldoorn notarissen streeft naar effectiviteit en efficiëntie bij het verlenen van onze diensten. Daarbij wordt gestreefd naar een goede en duurzame relatie met onze cliënten.
Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter voorkomen dat u niet tevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening. In dat geval kunt u een beroep doen op onze klachtenregeling.
Op de behandeling van klachten over de dienstverlening door (kandidaat)-notarissen van Van Putten Van Apeldoorn notarissen, is de klachten en geschillenregeling notariaat van toepassing.

Zie ook https://www.knb.nl/de-notaris/klacht-over-notaris.

Klachtenregeling

Nee, ik wil niet meer
Ja, ik wil
Twitter
Wet Toelating Zorginstellingen (WTZi) - Governancecode Zorg | van Putten van Apeldoorn https://t.co/OREYUnYEkh
Vanaf vrijdag 6 juli openen wij een pop-up locatie in De Smeedplaats aan de Veenderweg in Bennekom.… https://t.co/5rWyhXNAry
Nieuwsbrief