• familierecht
  • onroerendgoedrecht
  • ondernemingsrecht

Resultaten klantentevredenheidsonderzoek

 

Omdat wij als kwaliteitsorganisatie streven naar een maximale klanttevredenheid, zijn wij erg geïnteresseerd in uw ervaring met ons kantoor.

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, aangezien wij door klantervaringen ons zelf weer kunnen verbeteren.

'Wekelijks voeren wij onder de meeste van onze klanten die een akte bij ons hebben getekend een klantentevredenheidsonderzoek uit.( klik hier om de korte digitale vragenlijst te bekijken).
De respons van onze klanten is hoog en daardoor zijn wij in staat onze bedrijfvoering waar mogelijk aan te passen op de wensen en suggesties van onze klanten. DIt helpt ons beter te worden.

Ontevreden klanten worden benaderd door het Dagelijks Bestuur om in een gesprek toe te kunnen lichten wat hen ontevreden heeft gemaakt. Door direct met de ontevreden klant in contact te komen, kunnen wij ook direct maatregelen treffen indien mogelijk.

De resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek tot en met nu zijn:

Wilt u uw ervaring delen met ons? Klik hier
 

Wilt u meer klantervaringen lezen? Klik hier
Uiteraard zijn alle ervaringen anoniem in verband met onze geheimhoudingsverplichting als notaris. De teksten zijn letterlijk overgenomen uit de opmerkingen in de retour gestuurde enquete van de klant.

Klantervaringen per specifiek vakgebied lezen?

Klantervaringen huis en hypotheek
Klantervaringen familierecht
Klantervaringen ondernemingrecht
Klantervaringen echtscheidingen

Nee, ik wil niet meer
Ja, ik wil
Twitter
RT @CvJOEde: Het CVJO en Van Putten Van Apeldoorn sluiten een partnerovereenkomst. @notarisede http://t.co/5zMYZklHhC http://t.co/CLE58DR…
RT @heideweek: Van Putten Van Apeldoorn notarissen @notarisede van harte welkom als Gold member @heideweek Fijn dat jullie meedoen http://t…
Eerste vrouwelijke notaris bij VPVA! Liesbeth van den Brink-Baggerman, lees verder op: http://t.co/tOiKDyeMoP
Nieuwsbrief