Klantervaringen

Ingezonden door: Partij bij het oprichten van een BV

Prettige ontvangst, open communicatie, regelmatig analyseren of alles duidelijk is.

Fijn dat het brief proces parallel loopt met het digitale proces. Hierdoor is de informatie snel te verkrijgen en weet je als klant de huidige status.

Ingezonden door: Partij bij oprichten van een BV

We zijn door Maarten Vriens zeer goed geholpen, helder in zijn communicatie en helder in het doorlopen van de akten.

Ingezonden door: Klant voor een testament en levenstestament (maart 2016)

Zeer goede service en goed meedenken van Liesbeth van den Brink.

Ingezonden door: Koper van een woning (maart 2016)

Sinds de aanvraag altijd direct antwoord en een correcte en vlotte afhandeling van het gevraagde.

Ingezonden door: Klant voor een verklaring van erfrecht (maart 2016)

Ondanks de ingewikkelde situatie is alles naar volle tevredenheid afgewikkeld. Ook zijn de vele vragen beantwoord en was het contact prettig. Er werd echt geluisterd.

Nee, ik wil niet meer
Ja, ik wil
Twitter
De definitie bouwterrein voor de omzetbelasting wijzigt per 1 januari 2017. Lees wat dat betekent: https://t.co/gZoDilB3Ez
Succesvolle bedrijfsopvolging? Begin op tijd! Wij vertellen u alles op ons seminar op 5 oktober a.s: Meer info: https://t.co/NhwyKyRwok
Nieuwsbrief